perjantaina, elokuuta 26

Quick update

Heippa ja hauskaa viikonloppua kaikille! Mulla on vielä pari päivää töitä ennen kuin kesäloma alkaa, mutta viikon päästä oonkin jo Japanissa tähän aikaan. Ekana tuntui ettei se matka tule millään, sitten en oikeastaan odottanut sitä edes ja nyt pitäis lähteä jo torstaina matkaan. Apua. En oo ees miettinyt mitä tarviin mukaan. :D
Tuntuu et koko kesä hurahti vaan ohi töiden merkeissä ja viime viikot oon ollut super stressaantunut, väsynyt ja huonolla tuulella. Bloggaaminen ei ole oikein senkään takia mitenkään suuremmin innostanut.

Mut ajattelin postata yhden asukuvan - iPhone laatua <3 - ja hiukan kuvia viimein mun heposesta. Siitä on kyselty kuvia ja nyt, kun se on Naantalissa ja töiden jälkeen oon about asunut tallilla, niin oon jopa saanut otettua niitä kuvia. Eli jos heppatyttöily ei innosta, niin skippaa suosiolla.

Photobucket

Kokomusta asu, josta ei erota mihin vaate loppuu ja mistä seuraava alkaa. D.i.a'n vyö, Henkkamaukan shortsit ja Yumen uus lirttipaita-asia. Tykkäsin tosta asusta hirveesti. Oltiin juhlimassa mun synttäreitä uudemman kerran Tytin kanssa ja tällä kertaa oli jopa tosi hauskaa, mut aloin voida loppujen lopuks hiukan pahoin ja lähdettiin kotiin reilusti ennen pilkkua. Huomenna olis tarkoitus treffailla jälleen ja mennä ulos vielä ennen kuin oon pari viikkoa liesussa.


Siirsin mun hevosen tosiaan Naantaliin tuossa jokunen viikko sitten ja oon hengaillut sen jälkeen aika aktiivisesti tallilla. Tässä pari kuvaa, mitä oon napsinut puhelimella.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Ei kommentteja :