tiistaina, heinäkuuta 5

Nuts 07/11 + rant

Viime aikoina en oo ollut mikään gyaru-lehtien suuri ystävä, lopetin eggin lukemisen jo yli vuosi sitten ja nyt on jääneet Jelly ja Nuts myös. Latasin kuitenkin heinäkuun Nutsin ihan vain, jos keksisin sieltä jotain kivaa - no, en löytänyt mitään uutta, mutta pari ihan kivaa asua kyllä.

Photobucket

Photobucket
Photobucket

Ja kun selailin Nutsia, niin rupesin miettimään sitä ikuisuuskysymystä, että mitä gyaru on? Jos vertaa esimerkiksi Nutsia ja eggiä - molemmat voi asettaa gyaru-lehtien kategoriaan, mutta tyyli on aivan erilainen. Sen takia mä mietinkin, miten jotkut kokevat voivansa sanoa ettei joku ole gyaru ellei näytä juuri tietynlaiselta. Ja siitä päästäänkin aiheeseen, joka on viime aikoina saanut mulla keittämään - mä en ole kategorisoinut itseäni gyaruksi, en edes yritä tai halua, haluan olla oma itseni. Se tuntuu joillekin olevan hirveän hankalaa tajuta, koska lähes päivittäin joku käy itkemässä miten mun tyylillä ei ole mitään tekemistä gyarun kanssa - mä en ole sanonut olevani gyaru. En sano, etten ota vaikutteita, mutta niin mä otan monesta muustakin tyylistä.

2 kommenttia :

risa kirjoitti...

Mustakin ihmiset aattelee että "yritän olla" gal kun omaan pitkän kiharan tukan ja oon kiinnostunut kys. tyylistä. Vaikka tosiaan en meikkaa ja kuljen teepparissa ja löysissä farkuissa all day everyday. Mutta pitkä tukka ja piilarit = salee yrittää olla gyaru!!!1!

Anonyymi kirjoitti...

mä ennemminkin pukeudun "klassisesti" mutta silti seuraan gyaruu ja otan sieltä nakkei. ja mun mielestä generointi on ylipäätänsä tyhmää: "oon gal, mä en voi pukee tota vaikka se olis ihana"

Ja toi eka asu on järytäävän haluttavan ihana :)