maanantaina, marraskuuta 22

Current favs etc.

Hello ladies! 33 päivää lähtöön, oon jo niin innoissani, etten jaksais oottaa enää millään. Se on kamalaa, kun kaikki on jo valmiina ja sitten pitää vain odottaa. Hankalaa. :D Mutta eiköhän tää kuukausi tässä kulu kivasti hepostelun parissa ja kavereita nähden, etenkin kun ilmakin muuttui noin mukavan talviseksi!

Mut tosiaan, mun piti kertoa alkuunsa hiukan enemmän meidän reissusta, koska en usko bloggaavani Japanista käsin juurikaan, koska kone jää taas Suomeen. Alkuunsa meitä oli lähdössä vain Tiia, Mika ja minä, mutta Ansku liittyi porukkaan mukaan ja muutettiin sit neljän hengen kämppään Asakusaan. Ja toki sen lisäksi, että päästään hengailemaan ja shoppailemaan, niin 29.päivä päästään Tiian ja Mikan kanssa myös Sadien tour finaliin. ♥ Oon nähnyt Sadien kolmesti, mutta aina vaan eventeissä, joten tää on ihan mahtava juttu. 28.pvä sit taas on Tiian mulle hommaaman joululahjan aika, eli Sadien instore Like an Edisonissa. Tuun varmaan kuolemaan kun pääsen tosiaan hakemaan nimmaria Tsurugilta. :D Fanityttö on aina fanityttö.
Muuten meillä on suunnitelmat vähän auki, joten jos joku on samaan aikaan Tokiossa, niin huikatkaa toki jos haluatte nähdä ennen kuin 6.pvä lähden Osakaan!

Sitten itse aiheeseen. En oo koskaan oikeastaan suuremmin tykän d.i.a'n tyylistä, mutta sattumalta eksyin tänään staffin blogiin ja yllätyin positiivisesti siitä, mitä löysin sieltä! Pari juttua, mitkä - tai vastaavat - on pakko hankkia itsellekin Japanista.

Photobucket

Photobucket

Sen lisäksi käväisin 109:n verkkokaupassa ja Gilfylle on tullut 100 ja 1 juttua mitkä haluan itselleni. Kuten myös Gladnewsille ja CRYX'lle, mutta pelastin teidät laittamalla niiltä brändeiltä vain suosikkini tuohon, muuten tästä olisi tullut - ja tulee - kuvaspämmi.

Photobucket




8 kommenttia :

Sara Mari kirjoitti...

I love that d.i.a shirt with the skull and the GLAD NEWS bag. Hot items!!

Anonyymi kirjoitti...

saisinko kysästä että mikä ton dian nettisivu on/blogi? tai mist noit voi ostaa ? oon ettiny varmaa 5000000000 vuotta... ja tiedätkö yumachin oman brändin nimee?

Oshi kirjoitti...

love the bag too! :D

Maria kirjoitti...

Anonyymi, d.i.a:n vaatteita ei mun käsittääkseni saa ostettua netistä ollenkaan. Mut blogien osoitteet on nämä:

http://ameblo.jp/dia-okinawa/
http://ameblo.jp/dia-umeda-est/

Ja Yumachin brändistä mulla ei oo mitään käsitystä. :D

Anonyymi kirjoitti...

I love those cardigans!

Alina kirjoitti...

noi neuletakit on niin ihania! *-*

Nina kirjoitti...

^^ Se Yumachin brändi on nimeltään LAGGY.

Alanna kirjoitti...

Love your choices,loving the d.i.a and Gilfy picks:D