lauantaina, syyskuuta 25

Before you find out how you really feel

Apua, 12 viikkoa jäljellä ennen kuin suunnataan taas nokka kohti Tokiota ja oon jo niin innoissani etten kestä! Oon suunnitellut jo kaikenlaista mitä haluan ehdottomasti ostaa - kuten myös sen, mihin en tällä kertaa todellakaan ole sortumassa.

Shopping list

• Meikkejä
• Paitoja
• Kenkiä
• Ripsiä
• Koruja
• Laukku


Rakastan listojen tekemistä, vaikka yleensä niistä ei kyllä jälkikäteen ole mitään hyötyä, koska mulla on ainakin shoppailun suhteen maailman löyhin itsekuri. Joskin se itsekuri on kyllä parantunut sen jälkeen, kun ostin hevosen. Olen ihan oikeasti alkanut miettiä, tarviinko jotain ja tuleeko sitä käytettyä, tälläkin viikolla onnistuin jättämään vaikka mitä kauppoihin kun laskeskelin rahatilannettani ja sitä, tarviinko ko. juttua oikeasti. Ainoat sortumiset tuli yhteen niiiiin mun näköiseen koruun Lindexillä. Viime aikoina mun tyyli on ollut taas selvästi enemmän rock kuin mitenkään tyttömäinen - jotenkin tuntuu, että se liukuu aina siihen takaisin, vaikka hetkeksi kyllästyisinkin.

Toinen juttu, minkä oon löytänyt lähiaikoina, on sukkahousut. Ennen en olis ikinä laittanut kuvioituja sukkahousuja jalkaani, mut nykyään oikein etsimällä etsin sellaisia - ja parhaat valikoimat on Japanissa. Siispä eilen ostin kolme ihanaa paria kivannäköisiä sukkiksia hameiden kanssa pidettäväksi.

Photobucket

1. Pystyraitasukkahousut. Samanlaisia kattelin jo GT:ssä menneellä viikolla, mutta onneks en ostanut, kun löysin mobaokista puolet halvemmalla ihan samanlaiset.

2. Tähtisukkikset. Mulla on jo tähtileggarit, mutta halusin sukkahousut kans, kun en niistä leggareista niin hirveästi perusta.

3. Uudet sukkanauhasukkahousut vanhojen hajonneiden tilalle. Tosin noi on kyllä melkeen hienommat kuin ne, jotka ostin joskus keväällä Lindexiltä ja jotka hajosivat ekan ulkoilutuksen jälkeen. :D


Kas kummaa eksyin eilen tylsyyksissäni 109:n nettikauppaan ja ryhdyin tutkimaan, mitä hauskaa sieltä vois löytyä. Ja koska paitoja ja kenkiähän ei voi koskaan olla liikaa...

Photobucket

Photobucket

7 kommenttia :

Sanna kirjoitti...

Kiva postaus, jännityksellä odotan mitä kaikkea koet Tokiossa! :) Mua rupes kiinostaan millanen toi Mobaoku on (ymmärsinkö oikein) mistä noi sukkikset ostit? :)

Anonyymi kirjoitti...

mist ostit noi tähtisukkikset ja paljo makso D;D,

Maria kirjoitti...

Sanna, se on niin periaatteessa japanilainen huutokauppasivusto, mistä kyl löytää ihan kaikkea maan ja taivaan välillä. Oon tehnyt sieltä ihan mahtavia löytöjä.

Anonyymi, mobaokista. 650yen + muut kulut et joku 1000yen.

Sara Mari kirjoitti...

Love those tights, especially the 3rd pair! And the online shopping items are sooo cool >3< I wish I could wear all of those shoes haha.

Anonyymi kirjoitti...

Moi! Paljonko tulee lisäkuluja (servicemaksu+toimitukset)jos tilaa mukulta ja ehk noin viis paitaa??

Maria kirjoitti...

Riippuu siitä, mitä ne paidat maksaa. Se service fee lista on nähtävissä mukun sivuilla. Sen lisäksi tulee yleensä viel bank fee, paypalin joku maksujuttu ja postitukset japanin sisällä + postitus sulle.

Unknown kirjoitti...

Ouu love the tights, very sekshi! Also those tassle boots in the pic are gorgeous!