maanantaina, huhtikuuta 26

Alphabets of my life

A: Aamut. Vaikken mä ole aamuihminen, niin aamuisin kuitenkin olen kaikkein energisin loppupeleissä. Tuntuu että päivä menee hukkaan jos nukkuu puoliin päiviin.

B: Blogit. Tykkään lueskelle niitä ja siitä saa itelleenkin sitten hauskaa ajanvietettä.

C:

D: Dataus.........

E:

F: Facebook. Oon ollut rekisteröityneenä sinne jo yli vuoden varmaan? Aiemmin en sitä pahemmin käyttänyt ja jotenkin koko paikka vaan aiheutti mulle sellaisen "ei"-fiiliksen, mutta tässä parin viime kuun aikana oon opetellut käyttämään sitä koska suurin osa kavereista on siellä ja viestittely siellä on niin vaivatonta.

G: Gggg en mä tiiä !

H: Hevoset. Lempparieläimet kissojen ohella ja aika iso osa elämääni kuitenkin. Niinä päivinä kun ei käy tallilla niin odottaa vain, koska taas pääsee tallille. Heppatyttöily on ehdottomasti se mun juttu. ♥

I: Itsetunto. Omalla kohdallani itsetunto on noussut huomattavasti murrosiän jälkeen kun totesin, että se mitä muut susta ajattelee on oikeastaan aivan sama, kunhan itse pidät itsestäsi. Kaikki on erilaisia, eivätkä kaikki millään tykkää kaikista - eikä tarvitsekaan. Onneksi.

J: Japani. Haluan sinne aina uudestaan. En pelkästään shoppailun tai keikkojen vuoksi, vaan myös sen takia että tykkään ilmapiiristä ja ihmisistä siellä. Ei ole parempaa kuin vain lagata kahvilassa ja katsella ihmisiä.

K: Korkokengät. Ei ole naisellisempaa fiilistä kuin silloin kun korot kopisee kävellessä. Rakastan korkokenkiä, etenkin niitä kaikkein korkeimmilla koroilla olevia.

L: Laukut. Yhtä paljon kuin rakastan korkkareita rakastan myös laukkuja.

M: Matkustelu. Rakastan matkustamista ja uusia kulttuureita. Lisäksi rakastan sitä fiilistä mikä on, kun pääsee lentokentälle odottamaan lennon lähtöä. Lentokentillä on ihan oma fiiliksensä, mitä en ees osaa selittää. Tykkään siitä vain.

N:

O:

P: Piano. Soitin, jota olen soittanut elämässäni pisimpään ja jonka soitosta olen edelleen kiinnostunut. Pianonsoitto on muutenkin taito, mitä ihailen. Olisi ihanaa olla hyvä pianisti.

Q:

R: Ratsastus. Ei varmaan tarvitse selitellä? :D

S: Shoppailu. Parasta ja terapeuttisinta ajanvietettä heti kavereiden kanssa hengailun ja ratsastuksen jälkeen. Pitäis vaan olla ihan hurjasti rahaa että pystyis harrastamaan sitä niin usein kuin haluaa. Sääli.

T: Tokio. Kaupunki johon mä en varmaan koskaan kyllästy ja mistä löytyy aina jotain uutta ihmeteltävää.

U: Ulkomaat! Tykkään matkustella ja haluaisin käydä mahdollisimman monessa maassa elämäni aikana.

V: Viikonloput. Silloin on aikaa kavereille ja voi tehdä mitä haluaa - paitsi jos on töitä. :D

W:

X:

Y: Ystävät. Ei siitä varmaan tarvitse sanoa enempää? Paitsi se miten mä just yksi päivä tuossa mietin, miten paljon tyttökavereita mulla nykyään on. Olin vielä murrosikäisenäkin kunnon poikatyttö, joka kävi autopuolta ja hengaili lähinnä poikien kanssa. Nykyään arvostan sitä, että mulla on paljon ihaniä tyttöjä kavereina. ♥

Z:

Å:

Ä: Äiti. ♥

Ö:

1 kommentti :

Saara kirjoitti...

JMTU<3 Tismalleen samaa mieltä, mulla on tajuton intohimo matkusteluun ja rakastan erilaisia kulttuureita. Ja se Japani ja Tokio, voi että tahon sinne niiiiin takasin, mun sydän jäi kyl sinne sillon joskus kun olin. ;_;

Ja bloggaamisest muuten kans samaa mieltä, joskin noin sadan blogin seuraaminen on välillä työlästä. xD