perjantaina, marraskuuta 6

Ultimate love

Sori päivitystauosta TAAS. Olen sairaana, joten koneen ääressä istuminen ei ihan kamalasti ole inspannut viime päivinä. Sen lisäksi mulla oli iltavuoroja koko alkuviikko, niin illat oli suunnilleen tätä: Kotiin -> suihku -> ruokaa -> nukkumaan. :D
Olen siis ollut tosi aktiivinen. En ole oikeasti edes nähnyt ketään kavereita viikkoon ja aika heikolta näyttää viikonlopunkin saralta, kun tälläkin hetkellä tuntuu, että aivot valuu korvien kautta ulos tai jotain muuta yhtä hemaisevaa.

Mutta jokin edes piristi päivääni - nimittäin sain mun järkkärin viimein. Canonin EOS 1000D mikä on okei about kaikilla, mutta mä rakastan tuota vanhan Canonin PowerShotin jälkeen. Äiti nauroi just, et on muuten kolmas kamera tämän vuoden aikana.



Kuvanlaatu entisiin verrattuna on aika jäätävän hyvä. Oli pakko piilottaa naama, kun tosiaan olen vähän liian hehkeä tällä hetkellä kuvattavaksi. :D Pitää tosin opetella vielä käyttämään tuota vähän paremmin, vaikka säädöt periaatteessa on samat kuin muissakin Canoneissa.

Sit talvi pääsi yllättämään mut jälleen. En siis ole ostanut talvitakkia ja tuolla on semisti viileä. Kävin katsomassa Spirit Storessa, mut sieltä oli yhdestä kivasta takista M koko loppu, joten jouduin tilaamaan sen Helsingistä. Ensi viikolla sitten.


Ostin kuitenkin kivat korvikset. En oo mitenkään kamalasti innostunut roikkuvista korviksista ennen, mutta noi näytti omaan silmään tosi kivoilta.



Meikkivoide ja uus kynsiviila vihdoinkin. Päätin kokeilla jotain uutta meikkivoidetta. Toi kuulemma on hyvää, mutta on se kyllä kallistakin, kun purkki on ihan olematon ja maksaa sen 20€ kuitenkin.

Mitenkäs teillä on viikko mennyt?

1 kommentti :

paradoxal kirjoitti...

Toi meikkivoide on hyvää, itse käytin sitä pari kolme purkkia kunnes kyllästyin käyttämään samaa (:D) ja vaihdoin merkkiä.

milloin nähdään ,_,