tiistaina, marraskuuta 17

B-day

Perjantaina olin nopsaan käymässä Hennan 20v. synttäreillä sen luona. Oli ihan kivaa - harmittamaan jäi vaan se, että piti tosiaan lähteä niin aikaisin ja olin autolla liikenteessä. Ne huonot puolet, mitä siitä seuraa kun asuu niin kaukana ja viikonloppu oli muutenkin buukattu täyteen.

Kuvia tuli otettua loppupeleissä aika vähän ja niistäkin suurin osa oli sellaisia, missä ihmiset liikkuivat tai jotain. Sitten loppui akku ja sitä rataa + suurin osa on sellaisia, mitkä jääköön kansioiden kätköihin. :D







Kuvista puuttuu osa porukasta, mutta eipä voi mitään. Kiitti kuitenkin nauruista ja hyvästä seurasta ( sekä pahasta dippikastikkeesta, jossa ui karkki ja juomista, jotka kaatuilivat. )



Lauantaina leivottiin vähän muffinseja. Ne maistui paremmilta kuin näytti. Mun kokkaustaidot olivat edelleen vähän kyseenalaisia, kun sitä taikinaa tuntui olevan enemmän kaikkialla muualla kuin niissä vuoissa. Ja loppupeleissä mä en jaksanut syödä niitä oikein ollenkaan.

Mutta meen jatkamaan kipeilyäni kera Purppuravirtojen ja The Sims 3:n.

2 kommenttia :

psykolokki kirjoitti...

heitäs noitten muffinssejen ohjetta, näyttää niin herkulliselta ?:---D

Henna kirjoitti...

Ei ollut mun vika että sille dipille kävi jännästi XD ois vissiin pitänyt vahtia teitä kokoajan...

Toi kuva meistä kahesta on itse asiassa aika hyvä! Mut mikä ihme toi käsi on mikä kasvaa Nean päästä tossa toisessa kuvassa... :DD