maanantaina, lokakuuta 26

Labels

Cocolulun farkut löysivät uuden omistajan, jee! Olen oikeasti niin kiitollinen, kun pääsen niistä eroon, ettei tosikaan. On typerää roikottaa kivoja housuja kaapissa, kun itse en niitä kuitenkaan enää pahemmin käytä.

Viikonloppu oli oikein mukava, Tytti oli meillä ja duunattiin mulle kynnet. Käväistiin myös Turun yössä, tosin väsyttiin vähän aikaisin - tai minä väsyin, syynä se, että olin ollut duunissa sitä ennen ja tunnetusti 5 tunnin yöunet, työpäivä ja sit baari siihen päälle... No, eipä mitään, uusiksi sitten kun olen virkeämpi.

Muutenkin päivärytmi sekosi jotenkin kellojen siirron myötä. :D En tiedä olenko ainut, mutta jotenkin vain päivät tuntuvat ihan tappavan pitkiltä. Kenties siihen vaikuttaa tuo pimeys ja 3 päivää kestänyt vesisadekin.

No, jotain piristävää silti. The United Killersin liput kolahtivat postiluukkuun. En voi uskoa, että näen Vidollin, Sadien ja lynch.in kahden kuukauden kuluttua. Hirvittää ja jännittää ihan kamalasti, että myöhästytään keikalta tms. kun siinä on pientä säätämistä junien kanssa. No - pessimistisyys nurkkaan, kyllä me nyt 9 tunnissa itsemme Naritan kentältä Osakaan hoidamme. :D Junamatkoihin kun ei kuitenkaan mene kuin se 3 tuntia ja kentältä ulos pääsemiseenkään ei koskaan ole mennyt tuntia pidempään. Ja Osakaan menee junia usein, onneksi.

Kuvasaldo on hiukan heikko, en ole kuvaillut mitään sitten viime viikonlopun, joten yrittäkää kestää naamaani, pliis.





Ei kommentteja :