torstaina, huhtikuuta 2

36°C

Tää on taas niin tätä, kun melkein ehdin päivällä päivittämäänkin blogia. Ja tosiaan - puoli yksitoista on vielä suhteellisen ajoissa tehty päivitys, kun välillä rustailen näitä puolen yön jälkeen. Mutta mitään ihmeellistä kuvamateriaalia ei ole luvassa, oon lagannut pari päivää ilman meikkiä ja sen kummempia vaatejuttuja, kun olen lähinnä kotona ollut (Tosin tänään Eve keitti kahvit mulle)


Cocolulun liian isot farkut on olleet aika fav vaatekappale viimepäivinä. Nuo on auttamatta aika huget mulle, mutta mä tykkään niistä silti - siitä taas en tykkää, että blogger tekee kuvista tuollaisia mömmärakeisia. D: Mutta kun en jaksa tapella flickrin tms. kanssa, niin tyytykäämme tähän!
Tuo vihreä WESCin paita on sieltä ystävämyynnistä, jossa käväisin viikolla. Se on oikeasti tosi kiva, vaikka mä WESCiä oon vältellytkin yläasteen jälkeen sen neljä vuotta.
Itkettää kyllä itseäkin katsella, millaiseksi tuo vyötärönseutu on levinnyt! Olisinpa minäkin hoikka - olisi ihan kivaa noin niin kuin kesää ajatellen. (nimim. syön uutuussipsejä <3)

Fred Perryn kengät á 40€ ystävämyynnissä

Marvinin huppari á 29,90€ @ JC

Söpö verkkatakki á 21,90€ @ Stadium

Huomenna tulee inside mah bag -postaus, koska... Mä kuvasin ne videot ja... Niissä ei ole ääniä! Ensi viikolla uusi yritys!

PS. Joku halusi musta kuvan ilman meikkiä - ookoo, noi päivänasukuvat on sellaisia, mutta tässä vielä yksi iltaanne sulostuttamaan. Se ilman tukkaa oleva kuva tuolta jo ylempää löytyy, olen kalju pulla!

Good night!

♥ Maria

3 kommenttia :

box kirjoitti...

sä oot niin söpö :D

Anonyymi kirjoitti...

hei mist tilasit ne sun cocoluluhousut :O

emma kirjoitti...

hei :3 sulle sopii kivasti no cocolulun housut ja sitten rupesin miettimään että mistä oot ne hankkinu. jonkun välityspalvelun kautta ilmeisesti, mutta haluaisitko tarkentaa ? :3

pst, lemppariblogi !