maanantaina, maaliskuuta 9

She haves some troubles with herself


 Huppari KappAhl
 Farkut Carlings
 Pipo Japanista
 Vyö Friis & co.
 Kengät H&M 


Päivitysten tahti ja taso on tällä hetkellä ehkä hieman huono - ihan vain oman elämäntilanteeni takia, mutta eiköhän tästäkin taas jaloilleen nousta kun olen hetken saanut rypeä itsesäälissä ja pohjamudissa. :3 Ei kai eroon vielä kukaan kuollut toistaiseksi ole - vai mitä?

Mun Cocolulujen kamojen pitäisi tulla tällä viikolla, tai ainakin sitten ensi viikon alussa - toivotaan, että tällä viikolla, koska mä en haluaisi jäätyä Kajaanissa, kun tyyliin omistan yhdet farkut ja ne on nää hirvittävät unisexit, jotka saa mut näyttämään kymmenen kertaa normaalia leveämmältä. D: PS. tuo vyö hajosi tänään lopullisesti, pitää ostaa uusi, tuo oli mun suosikki.

Oon katsonut kamalat määrät Gokusen 2:sta viimepäivinä ja sitä kautta sitten kuunnellut WaTia - eli siis WaTin Teppei näyttelee Takedaa Gokusen 2:ssa. Se mies on niin söpö *w*

1 kommentti :

Fiia kirjoitti...

ah mä oon kans menettäny sydämeni teppeille *w*