perjantaina, maaliskuuta 27

Pink strawberry chocolate

Kyllä ihminen on tyhmä kun se kipeänäkin istuu kello 0:30 koneella dataamassa, vaikka voisi hyvin maata sängyssä ja nukkua pitkät yöunet, että jaksaa sitten pari päivää valvoa vähän vähemmillä yöunilla (ja alkoholilla) Mutta mikäpä mut pysäyttäisi? Ei varmaan mikään. :D

Mun piti tänään tehdä jotain blogin ulkoasulle - hiukan keväisemmäksi muuttaa se, mutta katsotaan sitä sitten ensi viikolla kun jaksan datistella ja leikkiä photarin kanssa hiukan enemmän - nyt mä olen laiska ja kipeä! Kamalinta tässä on tää jatkuva yskiminen, joka vie multa varmaan keuhkotkin pian. Mutta hei jotain hyviä puolia, oon pistänyt koulujuttuja kuntoon!

Palvon kyllä niin tuota uutta kameraani, se on aivan ihastuttava vekotin! Ainakin kun vertaa vanhaan Samsungiin

PS. Mietin, että nimeääkö kukaan muu tavaroitaan? Itse olen nimennyt puhelimeni Shuujiksi, miniläppärin Tsurugiksi, iPodin Kokiksi ja kitaran Takaksi. :D Kameralle vielä nimi.

Meillä on kavereiden kanssa laihdutuskuuri meneillään, kun todettiin, että kimpassa on kivampaa kilpailla, kuka ekana pääsee tavoitteisiinsa - tai no, ainakin oli. En ymmärrä, että mikä siinä painon vahtaamisessa on. Miksi tytöt haluaa painaa sen 40 kiloa? Monesta suunnasta tuli vastausta, että koska japanilaisetkin tytöt painaa - nojoo, mutta ilmeisesti kukaan ei koskaan tajunnut, että japanilainen luustonrakenne on aika erilainen kuin meillä länsimaalaisilla. 165 senttiset tytöt kun alkavat painaa 40 kiloa, niin me voidaan miettiä, miltä ne sitten näyttää.

Me voidaan sitten miettiä, onko tämä nättiä? Muutenkaan mä en japanilaisissa lehdissä ymmärrä noita laihdutusjuttuja, koska ne menee aina hieman... Yli.

♥ Maria

7 kommenttia :

Anonyymi kirjoitti...

Joo japsit vetää noi ihan yli! Vähän ihmettelen, kun joskus näkee niitä juttuja, missä joku on laihduttanut kyllä vähän liikaa. Eikä ne ees oo mun mielest ainakaan kauheen kauniita.

Mia kirjoitti...

Mä nimeän kans! Mulla on Lestat-iPod, Vivian-tulostin, Kanon-kamera (ehheh), Oscar-läppäri ja Elli-pöytäkone. :--------D Menneisyyteen kuuluu myös mm. Erkki Tuomioja- ja Avka-nimiset kamerat, Ripe- ja Uuno-nimiset mp3-soittimet, Pasi Asseri Vihtori-niminen läppäri (jota kutsuin usein vahingossa Pasi Ahteriksi..............) sekä Marilyn- ja Tinkerbell-nimiset laukut. :')

Roosa kirjoitti...

yeah mäki nimeän! :D iloisesti salkkareiden mukaan. mp3 on paula, kamera lasse, kännykkä joonatan ja läppäri ainaisen temppuilun takia miro sekä suoristusrauta jaana XDXD

Laura kirjoitti...

Japanilaiset ovat kyllä extreme kaikkien laihismainostensa kanssa, ja kyllä, jos siellä on laiha niin on oikeasti laiha.. tai pikemminkin beyond it.

Mutta mustakin toi luusto tms perintötekijät tekee japseista kevyempiä vaikkeivät olisi erityisen hoikkia. Kyllä niilläkin rasvakudosta löytyy. Ollessani ite Japanissa täysin normaalipainoisena niin ainoastaan yksi mekko ei mennyt päälleni, ja sekin johtui vain harteikkuudestani, sillä vyötärölle jäi paljon tilaa. :>

Maria kirjoitti...

Shiki, ihana idea sulla noiden kamojen nimeämisessä, söpö! :D

Lucia, Erkki Tuomioja on kieltämättä aika loistava keksintö nimeksi :D Mullakin on Tinkerbell niminen laukku ♥

Kaffein, sama homma mulla. Kuten tuli taas todettua tänään, on se aasialainenkin 28" mulle ihan liian iso... Joten ei se vaatekoko sielläkään niin pieni ole, koska ainakin mä mahduin melkein kaikkiin one size-vaatteisiinkin ilman ongelmia. Mutta tosiaan, se laihdutusjuttu menee siellä monta kertaa ihan yli ymmärryksen. D:

Hilppa kirjoitti...

Mikä tuo kamerasi malli on? :) Itse ostin juuri Canonin Powershot Sx1 is:n ja tuo näyttää vähän samalta, niin ajattelin kysästä :)

Maria kirjoitti...

Hilppa, se on SX10IS eli samaa mallia melkeenpä siis :)