keskiviikkona, helmikuuta 4

Pokerface

Oon kuunnellut selvästi liikaa Lady Gagaa, koska Pokerface soi päässä aika kivasti. *jammajamma*

Tänään oli aika turha päivä, nukuin yhteen ja skippasin kuviksen kilttinä tyttönä, enkä saanut aikaan muuta kuin sen, että pistin uudet kynnet itselleni ja yritin (huom! yritin) siivota tätä ydinpommin aiheuttamaa kaaosta kämpässäni. Ei onnistunut vielä, mut jatkan heti kun oon blogin päivittänyt. Samalla selvitän, mitä laukut kehtaan ottaa laukkupostaukseen, koska osa noista on jäätäviä noin suoraan sanoen :D

Päivän asuun kuitenkin nyt!

Eh, olen taas hurmaavan meikitön, mutta onneksi mä sentään tänään olen aika elävässä kunnossa verrattuna siihen, kuinka väsyneeltä olen välillä näyttänyt. Päällä siis:

Raitatunikanaruasia - H&M
Farkkuleggarit - Pieces
Silmälasit - ... jaa-a
Korut - H&M
Ja piilarit kruunaamassa koko kokonaisuutta, koska noilla laseillahan ei näe tosiaan senttiäkään kauemmas, kun on tällainen sokea tapaus kuin minä. Kyllästyin vain omiin mustiin Miu Miun kehyksiin ja halusin vähän vaihtelua elämään.

Tuo tunika on muuten aivan ihana! Se on yksi niistä harvoista vaatteista, jossa koko 36 on tosiaan sopiva rinnan päältä. On vaikeaa olla pieni muuten, mutta omistaa suuremmanpuoleinen rintavarustus - mikään paita ei sovi päälle!

Tänään tilasin kans uudet clip-onit, saan taas vähän lisää tukkaa. Otin sellaiset kuparinruskeat 40 senttiset. Sitten ostin uuden kihartimen. 38 mm olisko? eniveis, saan kunnon tukan tehdyksi viimeinkin. Pitää vaan saksia omaa kuontaloa ja värjätä se oikean väriseksi.

Uudet kynnet, jotka ängin tänään paikoilleen. Kamalaa totutella pitkiin kynsiin, kun olen elänyt lyhyiden kanssa ties kuinka monta viikkoa jo ja tottunut siihen, ettei mikään ole tiellä kun tekstaan ja dataan. Mut noi on kyllä tosi nätit.
Osaisiko joku suositella hyvää kynsiliimaa?

Sitten vielä toinen satsi, jonka tein eilen. Tuo kärki on oikeasti pinkki hilekärki, mutta kameran laatu on mitä on ja ne näyttää nyt sit vaan kummallisen punaisilta. Väri on oikeasti kirkkaan pinkki ja nuo tarrat on Japanista tuodut. (PS. 105 jenin kauppa <3 )

Oli pakko vaihtaa toinen napakoru, kun vanhasta lähti noita kiviä irti. :< No okei, se edellinen oli ihan samanlainen, mutten ole siitä tänne laittanut kuvaa. Ei ole masu ihan rantakunnossa :D Mut ehkä joskus sitten.



















♥ Maria

2 kommenttia :

ida kirjoitti...

Haha itekki oon kuunnellut ihan liikaa Poker Facee 8)) meni sit muutamas tunnis lista ykköseks lastissä XD

Ai vitsi kaipaan itellekin piilareita ;;__;; mut sain sen verran kalliit lasit just et joudun kustantaa piilarit ite ny hetken aikaa D:

Ja isot rinnat on niin syvältä D: itelläki on joissaki vaatteissa ongelmaa just niitten kohdalla mukavasti -__-

Maria kirjoitti...

socialriot, se on oikeasti niin ärsyttävää, kun ainakaan just napitettavista paidoista ei oikeen mitkään sovi päälle D: