sunnuntaina, helmikuuta 1

Meme

Sain tällaisen eräältä lukijaltani, joten täyttelen tämänkin nyt aikani kuluksi tähän.

Kuinka monta kertaa käyt jääkaapilla päivässä?
• Kerran tai kaksi, koska syön vain aamulla ja illalla jotakin sellaista, jossa jääkaappia tarvitsen

Mitä söit viimeksi?
• Broileri-mozzarella hampurilaisen

Miten vietät viikonloppusi?
• Poikaystävän kanssa, jos se on lomilla, tai vaihtoehtoisesti ystävien kanssa. Harvemmin tulee lähdettyä enää baariin tms. koska tykkään enemmän hengata vain jonkun luona ja katsella leffoja

Tiedätkö keneen voit luottaa sata prosenttisesti?
• Tiedän kyllä, koska onnekseni mulla on monta sellaista ihmistä

Mitä et voi vastustaa?
• Myöhään nukkumista, shoppailua, nopeita autoja ja ällökliseisiä tekoja :)

Missä nukuit viime yönä?
• Tatun sängyssä

Kuinka monta kertaa olet ollut rakastunut?
• Kaksi kertaa, tämä on se toinen kerta :)

Jos voisit tehdä mitä vaan mitä ikinä haluat, mikä se teko olisi?
• Kai mä ottaisin haltuuni maailman rikkaimman ihmisen tilin ja ostelisin sekä itselleni, että kaikille tutuilleni jotain tosi kivaa~ Siis jos noin pinnallisesti ajatellaan, mutta sit ihan tosielämässä kai tekisin jotain, mikä edesauttaisi tämän yhteiskunnan hyvinvointia. Kieltäisin ydinaseet?

Mihin aikaan menet suunilleen nukkumaan?
• Riippuen väsymyksen määrästä

Seurusteletko?
• Seurustelen

Jos vastasit edelliseen myönteisesti, oletko onnellinen kumppanisi kanssa?
• Olen mä onnellinen, mutta en tiedä, onko kyseessä nyt kuitenkaan mikään elämäni rakkaus, sen näkee ajan kanssa sitten

Oletko suudellut ketään joka on yli 18 vuotias?
• Harvemmin niitä alle 18-vuotiaita on tullut pusuteltua

Oletko ollut bändissä?
• Olen ja olen parhaillanikin

Oletko jäänyt koukkuun internettiin?
• Pakko sanoa, että kyllä mä aika paha addikti taidan olla :D

Kenen vieressä nukuit viimeksi ja milloin?
• Tatun vieressä viime yönä ja aika varmasti seuraavanakin

Oletko tyytyväinen elämääsi?
• Olenhan minä

Mikä on tämänhetkinen sijaintisi?
• Oma huoneeni :)

Onko sinulla tiukka kuri?
• Joissakin tapauksissa kyllä

Kuinka usein käyt suihkussa?
• Kerran tai kahdesti päivässä

Pänniikö joku tällä hetkellä?
• Ei joku, mutta jokin - kipeä vatsa nimittäin

Onko sinulla sisaruksia?
• Ei

Mitä tapahtui viimeksi kännissä ollessasi?
• En mä muista edes koska olin viimeksi kännissä, siitä on sen verran aikaa

Miten rikot kananmunan?
• Kopsauttamalla pöydän reunaan

Osaatko ajaa autoa?
• Osaan

Ei kommentteja :