torstaina, helmikuuta 5

Et sä oikeesti ookaan...

Mä olen kunnostatutunut! Kuvasin tänään molemmat asut, mitkä mulla oli päällä ja jopa meikkasin! Ei enää kämäsiä non-make up -kuvia. :D

Sit olin saanut niin elämääkin randomempia kommentteja, joista paras oli kyllä seuraava. "Sä vaikutat kamalan omahyväiseltä ihmiseltä, joka saa kaiken mitä haluaa. Silti sun kaverit sanoo sun olevan superkiva."

Öö? olisi kiva tietää, että miten joku voi määritellä mun luonteenlaadun blogin perusteella. En mä nimittäin pidä itseäni kovin omahyväisenä - toisinaan ehkä hieman, mutten nyt ole 24/7 sellainen "minä, minä, minä" ihminen, jotka ainakin itseäni ottavat päähän aivan suunnattomasti. Eli missä vika? Mikäköhän tekee musta aina muiden silmissä pelottavan elitistin? kun en koe olevani sellainen.

Mut jokatapauksessa, takaisin aiheeseen. Olin Paolan kanssa kaupungilla ja käväistiin etsimässä mulle vekkihametta, löytyikö? NOT! Mut kiva mekko sen sijaan löytyi, itseasiassa kaksikin, mut ostin vaan sen toisen.

Eli tuollainen Vero Modan farkkumekko, jossa on napit suunnilleen vyötärölle asti ja sellainen aika leveä, vähän polven yläpuolelle yltävä helma. Ihan mielettömän söpö korkkareiden kanssa! Hintaa oli 34,90€, eli... no oli se opiskelijabudjetilla aika suolainen hinta.
Mä en muuten tajua, miksi mun kamera valottaa kuvat ihan perseelleen nykyään, ne on kaikki kamalan tummia. :< Bongaa tissit ja valtava maha! No ei mutta siis, GT'n pikeepaita, jonka jo aiemmin esittelinkin. Sitten Zaran luottofarkkuminari ja Friis & Co.n vyö - joka muuten vetelee viimeisiään, tarviin uuden ja pian.

Eipä muuta, huomenna kohti Stadia, Tiiaa ja LM.C.tä. Hyvää viikonloppua kaikki!
PS. Pistän teille pikku puuhasteltavaa tähän.

♥ Maria

Ei kommentteja :