keskiviikkona, joulukuuta 10

Not so good wednesday


On ihan okei sensuroida naama päivänä, jona taas kaikki vituttaa. Olin niin myrtsi etten kestänyt sitä ja otin käyttöön mahdit photoshop skillsini ja muokkasin sen piiloon.

Paita GT
Housut ZARA
Pipo Friis & Co.
Kaulakoru Vivienne Westwood

Oltiin tänään Paolan kanssa vähän lahjaostoksilla Turussa, sain hommattua Tatun ja Violetan joululahjat viimeinkin. Ensimmäisen takia olen köyhä, mut halusin vähän panostaa siihen. Pitää vain hakea suklaata vielä (note to self: don't eat chocolate) Lahjoja on ostamatta enää parilta ystävältä ja vanhemmilta - aikaa se huimat kaksi viikkoa miinus koeviikot. Eli siis pari päivää. Mitenkäs tässä näin kävi?

Ostin hiukan meikkejä reissuun mukaan. Maybellinen poskipunan ja mineraalimeikkivoiteen, Nivean puuterin (? miksi ?), Wet'n'Wildin kynsiviilan ja luomivärin (failaavat, mutta ei haittaa)
Totesin poskipunan ja meikkivoiteen jo hyviksi ja kerrankin värit ovat just eikä melkein oikeat! Ihan mahtavaa~

Lisäksi hankin asian nimeltä salikortti ! Tieto kasvavista vatsamakkaroista ja jenkkakahvoista pelottaa, joten otin itseäni niskasta kiinni ja päätin, että nyt tai ei koskaan. Kesään mennessä olen ainakin kiinteämpi, jos en hoikempi. Ja suklaata en kyllä syö enää senkään takia, että mulla on jonkinlainen yliannostus. Ja vielä ennen joulua :D

Eniveis, juttuehdotuksia. Mä olen niin hätähätäkiirekiire, etten ehdi väsäämään mitään pitkiä ja haastavia juttuja.

Ei kommentteja :