keskiviikkona, marraskuuta 19

Ravistettava ennen käyttöä

Tänään! Viimeinkin uusi omakuva, kun niitä ei ole vähään aikaan ilmestynyt. Mut siis paita on henkkamaukasta ja rakastan tuota aikas paljon. Piti ensin laittaa sellainen Pepe Jeansin ruudullinen, mutta jostain syystä sit ei löytynyt, niin olin värikäs ja laitoin tuon, koska se löytyi ja oli jopa silitetty! (itse siis en jaksa silittää, äiti silittää, jos haluaa)
Ja hiukset on ponnarilla! Tajusin aamulla, että mulla ei ole vuosiin ollut niin pitkää tukkaa, että se menisi ponnarille.

























Talvi tuli! *ww* Katselin säätiedotusta äsken ja se lupaa pakkasta ainakin viikoksi sekä lumisadetta, joten viimeinkin mulla on mahdollisuus käyttää kaikkia talvivaatteita ja kenkiä, jotka tähän asti on olleet liian lämpimiä.

Sitten pahoittelen hidasta päivitystahtia - tämä johtuu siitä, että juuri nyt on kamalasti kouluhommia ja olen niin väsynyt, että vapaa-aika menee melkeinpä nukkumassa. Ja nyt mulla on toki oikein paljon asiaa, koska ajattelin tänään vähän postata kuvia itsestäni sekä tehdä koruista jutun, jota multa kaipailtiin tuossa taannoin - kysymyksiin vastaan huomenna, ihan varmasti!

Mutta siis niin, kävin tänään uusimassa kynnet, kun vanhat reppanat olivat oikeasti tosi kuolleet. Niistä oli lähtenyt paloja ja pari kynttä lähti irti :<

Uuet knnet. Violetit. Mä en ole koskaan liilasta pitänyt, mutta nyt jotenkin tuo väri kutsui puoleensa ja pakko sanoa, että nämä on ihanat *ww* Ah, mun loistavat muokkaustaitoni pääsivät jälleen esille, kun suttasin photarilla tuon.

Ostinpas uuden olkalaukun ZARAsta, kun vanha osoitti jälleen kerran hajoamisen merkkejä ja tarvitsin välttämättä uuden. Tuo on sopivan kokoinen, siinä on hihna jonka saa olan yli ja sinne mahtuu koulukirjat. Nuo roikkuvat tupsut ovat ihana lisä, ihastuin niihen heti, kuten tuohon hieman epätasaiseen pintaankin.

Ja mun uudet murut! Irregular choicet. Nuo on niin täydelliset. Plattaripohjaa, hapsuja, mustat, korkea korko... olen rakastunut. ♥

Ei kommentteja :