keskiviikkona, lokakuuta 29

Syksyistä kipeilyä



Ostin uuden lampun! Viimeinkin siis, kun suunnitelmissa olikin vasta silleen muutaman vuoden. Tykkään tuosta ihan kamalasti, sääli vain, että jouduin katkaisemaan sen riippumisketjun melkein kokonaan, kun huoneeni on niin kovin matala ja se olisi hiponut lattiaa muussa tapauksessa. Kuitenkin nyt täällä jopa näkee eteensä ilman, että saa olla sekä katto- että seinävalo päällä. Tykkään <3

Peili ja rakkaat julisteeni, jotka nyt vähän failasi kuvan, mutta who cares. Joka tapauksessa nyt mulla on kunnollinen peili josta näkeekin jotain, kun ennen oli vain vaatetelineen takana lymyilevä tapaus, josta näki melkein yhtä hyvin kuin taskupeilistä. Eli siis tämä ostos oli ehdottomasti hyvä ja nyt voin jopa meikata peilin edessä.

Hiusainetta. Mä en tiedä onko tuo hyvää mutta kaikkea on pakko kokeilla kun ei nämä hiukset muuten tunnu kuosissa mitenkään pysyvän. Olen epätoivoinen ja tuo jonkun sanojen mukaan todella suoristi hiuksia, joten luotetaan siihen ja kokeillaan.

Kipeily jatkuu. Joku kurkkutauti iski ja olen ainakin tämän viikon saikkarilla kokonaan, mikä toki tekee taas tosi hyvää koululle ja koeviikolle varsinkin, koska olen ihan pulassa sen fysiikan kanssa. Mutta ehkä sitten uusinnoissa.
Olen tosi juttuideoiden puutteessa, koska kipeänä en saa kuvailtua itseäni ja en pääse ulos, joten en keksi oikein mitään, mistä tehdä juttua - siksi kasaan kaikkea randomia sälää tänne. Mutta huomenna suunnittelin tekeväni topshop asian, koska sellaista mulla ei ole ollutkaan pitkään aikaan ja löysin sieltä todella must haveja vaatteita. Siispä huomiseen!

Ei kommentteja :