maanantaina, lokakuuta 27

Shopshopshopholic

Style arenan sivut on näemmä saaneet uuden ulkoasun ja mä nyt en oikein tiedä, tykkäänkö tuosta kuinka, koska tuo on niin epäselvä siihen vanhaan verrattuna. Mutta ehkäpä mä totun tuohon.

Tosiaan nyt kun lompakko on pöllitty ja opettelee elämään ilman sitä, niin huomaa, kuinka orpo olo onkaan ilman pankkikorttia, ajokorttia yms. juttuja, mitkä on melkeen kuin itsestäänselvyyksiä. Mun pitää mennä hakemaan pankista uusi pankkikortti ja taas menee aikaa ennen kuin saan sen, enkä tosiaan ala ravaamaan pankissa joka päivä saadakseni käteistä. Shoppailulakko siis <3 ja monta muuta lakkoa samassa, koska en voi mennä edes normaalisti kauppaan. :D Kiitos siis sille, jota mun kahden euron käteisvarat kiinnosti ♥

Tarviin uusia paitoja. Olin tänään vähän Turussa pyörimässä, mut löysin tasan yhden paidan ja yhden laukun, mitkä olisin voinut ottaa, joten luovutin ja tulin pois. Kumma juttu, että mä olen taas enemmän tai vähemmän flunssainen, ilmeisesti syksy tosiaan on tullut.

Meinasin tehdä laukkuentryn huomenna, kun on aikaa (ehkä) koska muuten olen niin epätyylikäs ja raihnainen tällä hetkellä - etenkin loppuviikosta kun koeviikko alkaa. Pitäisi varmaan motivoitua fysiikkaa lukemaan, mutta Enkelit ja demonit näyttää paremmalta.

Eilen oli pitkästä aikaa painokriisi, mutta tänään mä totesin, että ehkä on kuitenkin ihan okei, vaikken painakaan 45 kiloa ja ole tikku. Ehkä mä voin olla pyöreä, eikä se varmaan silti kaada kenenkään muun kuin mun maailmaa. Sitäpaitsi en ehdi salille tällaisella kiireellä ja ollessani koko ajan enemmän tai vähemmän kipeä, koska kannan mieluummin pari hassua kiloa reisissäni kuin kärsin sydänlihastulehduksen. You're perfect in any size.

Kohteliaisuudesta! Tänään oli harvinainen päivä, sillä istuessani bussissa kyytiin nousi omanikäinen poika, joka pysähtyi siihen minun penkin viereen ja hymyili ja kysyi, että onko siinä tilaa hänelle. Olin ihan "mitä?" mutta tajusin sitten sanoa joo ja siirtää laukkuni. Se oli harvinaista, koska perussuomalaiseen tyyliin yleensä ihmiset vain rojahtaa viereen istumaan, eikä kukaan kysy, että onko siinä tilaa. Edes joku piristi minun päivääni.

Olen kovin Ayumi Hamasakisoitunut viime päivinä ja todennut, että japanilainen poppihan on hyvää! Ehkä tämä on ohimenevä vaihe - ehkä haluan joulukuussa Ayumin keikalle~

Ei kommentteja :