tiistaina, lokakuuta 14

My memory plays our tune

Kuvanlaatu the epic fail. Saa kuitenkin luvan kelvata nyt, koska en todella ala tekemään uusintakierrosta, sillä minun ja Samsungin yhteistyö ei selkeästikään tänään sujunut mutkattomasti. Lisäksi jos pistät jonkun muun kuvaamaan, niin todennäköisesti näytät silti leveältä tai kääpiöltä - no can do.

Kuitenkin:
Villapaita Gina tricot
Legginsit H&M
Saappaat DinSko
Laukku Friis & Co.
Huivi Vero Moda

No tänään oli aika epäsecondhand päivä johtuen siitä, että olen ostellut ihania asioita viime aikoina ja nyt olen pukeutunut niihin. Vielä kun saan joku päivä laitettua Uggit jalkaan, niin olen ihan happy~ Tuolla vaan on liian märkää ja lämmintä vielä, mutta ehkäpä sitten pian.

Löytö DinSkon alennuspöydästä. 100 euron nahkasaappaat kolmellakympillä. olen ihan rakastunut noihin, ne on just perfect kengät kylmille ilmoille ja liukkaalle, kun niissä on tuo korko - joka muuten on aika korkea ja hankala, mut voin catwalkata pitkin eteistä, niin enköhän opi. Noi karvat on vähän hassut, mutta ihan kivat nekin - olen kaikinpuolin tyytyväinen löytööni.

Tänään shoppasin sitten vielä ihan peruskamaa, kuten sukkahousuja, legginsejä, kynsilakanpoistoainetta, jatkojohdon ja kitaranpiuhan. Olipa tylsät ostokset, mutta nyt mulla on ainakin kitaraan piuha, joka ei pysy kasassa hyvällä tuurilla ja jesarilla, olen otettu, kun kesken Ramonesin ei äänet häviä.

Lauantaina olis tarkoitus vähän kirpputoreilla vanhaa kamaa pois, Hanna toimi ystävällisenä varausmiehenä - josta tulikin mieleen, että huominen enää kotona, sitten alkaa monen päivän vapaus.

Note to self: varaa aika kynsien huoltoon~

Mutta eipä tänään juuri muuta, aika semiperustiistai, ei mitään outoa ja ihmeellistä. Paitsi demarinuorten kirje ja postipaketti Japanista - muuten, hyvin syksyinen päivä, nätti ilma ja silleen. Postaan loppuun vielä yhden randomkuvan koulun pihalta.

3 kommenttia :

su1san1na kirjoitti...

Tosi ihanat kengät onnistuit löytämään :>

Maria kirjoitti...

Kyllä, ne ovat ihan mahtavat. Tuo löytö oli ihan huippu ja sain viimeinkin ruskeat nahkasaappaat kohtuulliseen hintaan.

Pinja kirjoitti...

Meinasin sanoa jo galtsussa, mutta se jotenkin jäi .. Siis että on tosiaan suht upeet saappaat! Mulle tuli viimeyönä ihan tajuton saapashimo ja kävin tonkimassa äidin saappaita. Sieltä löytykin yhdet _aivan_ihanat_ mutta en kyl tiedä haluaako se lainata/lahjoittaa ne mulle. >D