torstaina, lokakuuta 30

Must haves

Postiluukkuun kolahti kutsu tupareihin ja vaatekaappi kiljui vaatteiden puutetta, joten avasin Topshopin verkkokaupan ja uppouduin vaatteiden maailmaan. Oon nyt vähän, että mitä tilaan, kun osa noista on ihan käyttövaatteita... mutta tuo musta satiinimekko houkuttelee mua ihan mielettömästi, se on ihan omaa tyyliäni ja tykkään siitä jo nyt. Sitten nuo korkkarit! Olen etsinyt tuollaisia ikuisuuden ja nyt löysin, eli ne ainakin tulee mulle. Sitten tuo sininen mekko, korallin värinen toppi ja mustat shortsit on myös ihanat, mutta pitää katsoa, mitä rahatilanne sanoo lauantain jälkeen ja päättää sitten mitä ostan. Olen kuitenkin ihan myyty tuolle mustalle mekolle.

Tyttöjen yökylän järjestäminen on tällä hetkellä kivan kuuloinen ajatus. Olisi ihana istua sängyllä sipsien, karkkien ja kaiken muun hyvän keskellä, katsoa leffoja ja puhua tyttöjen juttuja. Se olisi oikeasti tosi kivaa ja alan olemaan terveempi, niin tänä viikonloppuna aion ehdottomasti toteuttaa tuon.
Kuten myös seuraavana kolmena viikonloppuna kaikenlaista - alan olemaan vankasti sitä mieltä, että kalenteri on liian täysi.

Kertokaa mulle hyviä kirpputoreja Turun alueella? mulla on fiilis, etten koskaan löydä mitään kivaa, niin suositelkaa joku, olisin siitä enemmän kuin iloinen.

Ei kommentteja :