lauantaina, lokakuuta 11

Mr. Secret

Meille tuli eilen perheenlisäystä, kun Mini muutti meidän talouteen. Se on siis erehdyttävästi pölypalloa muistuttava kissanpentu, jolla on random tapa kehrätä kävellessään. Se nukkui mun vieressä koko yön ja kehräsi - vähän kuin olisi nukkunut jonkun patterin kanssa samassa sängyssä, mutta luojan kiitos se pysyi tyynyn vieressä ja minä sain tyynyn. Joskin sain halki yön nostella sitä takaisin sänkyyn, koska sillä tuntui olevan kova tarve käydä syömässä tasaisin väliajoin.
Pistän siitä kuvan teille heti, kun se vain pysyy paikallaan.

Eilen olin koulussa! Oli muuten aika random kokemus, mutta hyvä että menin. Mikään ei voita fysiikantunteja, joilla katsellaa todella ällöttäviä röntgenkuvia ja kuunnellaan, kun opettaja kertoo kaveristaan, joka naulasi jalkansa kiinni viiden metrin pattinkiin. ♥
Saksantunti oli vallan hulvaton ja mun on pakko sanoa, että taidan tosiaan osata sitä kieltä ihan kiitettävän hyvin - alkeiskurssilla on kivaa sellaisella, joka on lukenut saksaa jo viisi vuotta. Kuinka monen muun saksankirjasta muuten löytyy alastomia miehiä? meiltä löytyy.

Käväisin myös Myllyssä eilen ja mukaan tarttui yhdet ihanuudet. Mustat mokkahapsusaappaat, joiden hinta oli pyörinyt siellä 70 € tuntumassa, mutta jotka nyt maksoivat 20 euroa.

Ne on ihan tosissaan täydelliset. Nuo mustat lookalike ratsastussaappaat on alkuviikon ostos, nekin alennuksella hankittu. Molemmat ovat aivan mielettömän ihania, joskin nyt kun olen ihastunut mukavuusvaatteisiin, niin nuo hapsusaappaat kruunaavat sopivan boheemin tyylin.

Olis niin kuin syysloma edessä ja se menee Stadissa pyöriessä ja hyöriessä. En siis todennäköisesti päivitä välillä keskiviikko-sunnuntai yhtään mitään, mutta lupaan postata teille kuvaentryn siinä vaiheessa.
Suunnitelma jokseenkin on kuitenki se, että bogoilen to-la Järvenpäässä ja lauantaina siirryn Tsukiconin kautta Hannan luo filosofoimaan ja sunnuntaina palaan pelipaikalle Turkuun. Rahatilanne on sen verran köyhä, etten voi harkitakaan shoppailukierrosta, mutta ehkä mä selviän.

P.S. Mikä siinä on, ettei mustien vaatteiden kuvaus koskaan onnistu?

Postaan teille tänään vielä kuvan päivän asusta, kunhan saan ensin kiskottua vaatteet päälleni. Nyt kun dataan todella lauantaiaamuisissa fiiliksissä tukka pystyssä, huppari ja colleget päällä. Ah tätä kauneutta.

Sitten asiaan nimeltä Mr. Secret - olen siis ihastunut! Valitettavasti ko. herran tapauksessa on pieniä ongelmia, mutta mä aion ratkoa niitä ensi viikolla, kun ajattelin olla jopa ne kolme päivää koulussa. Jokatapauksessa en muistanut, että ihastuminen on näin kivaa~

Päivän biisi on ehdottomasti Kill Hannah - Believer
Olen kovin epäjiirock tällä hetkellä, vaikka tieto uudesta Vidollin singlestä saikin mut hyppimään ja pomppimaan.

Ei kommentteja :