torstaina, lokakuuta 23

Make up! Make up!

Meikkiasiaa. En jaksanut tänään kuvata itseäni, koska ulkomuodossa ei ollut kehumista, niin kuvasin sitten meikkejäni - ainakin niitä mitä käytän joka päivä. Pakko sanoa näin alkajaisiksi, että olen tosi kitsas meikkien ostaja ja säästän vanhoja niin kauan, kuin niistä vaan vähänkin jotain irtoaa - ja suosin halpoja meikkejä! Ei ole väärin ostaa H&M'n Hello Kitty meikkejä. :D

Hiuslakka, jonka löytämiseen meni 19-vuotta - melkein. Mun tukkaahan ei pidä mikään ojennuksessa, se taipuu, vääntää, kääntää, lätsähtää, karvoittuu, näyttää mopilta... no mut tuo Got2be sarja osoittautui ihanaksi poikkeukseksi ja pakko sanoa, että noilla hiuslakoilla kampaus ihan totta pysyy. Mä pidän usein pipoa päässä, mutta kun pistää tuota alle, niin hiukset ei lätsähdä tai muutu sähköisiksi - luojalle kiitos siitä, joka tämän kehitti. P.S. Tuo 2 sexy tuoksuu tosi hyvälle, vähän imelälle, mut hyvälle. <3
Oh my GOSH! Eka oikealta on siis GOSHin nudehuulikiilto, millä tulee sellainen kivanvärinen sävy huuliin, nuo kaksi keskimmäistä on Oriflamen - ja ei, tuo toinen ei ole niin oranssi miltä näyttää - ja viimeinen on L'orealin. Mä pidän hirveästi huulikiilloista ja natural-sävyistä, siksi siis mulla on näitä erinäisiä vaaleanpunaisen sävyjä kertynyt kauhea kasa. Nuo neljä on kuitenkin lempparit, vaikka noista vain L'oreal maistuu hyvälle ja pysyy paikallaan kahta minuuttia pidempään. Mut hinta-laatusuhde on mun mielestä hyvä noissa kaikissa, koska mä en maksa yli 10 euroa huulikiillosta, ja nuo on kaikki siinä 7-10 euroa ja oikein hyviä siihen hintaan nähden.

Meikkipohja. No mä olen tässäkin suhteessa epätavallisen laiska. Käytän kosteusvoidetta ja L'orealin true match mineraalimeikkivoidetta, joka mun mielestä peittää ihan tarpeeksi hyvin. Okei, mulla on hyvä iho ja tuo on aivan riittävä peite sille - lisäksi tuo ei tunnu lähmäiseltä iholla. Olen aina vähän kammonnut varsinaisia meikkivoiteita, koska mulla on olo, kuin iho ei hengittäisi, laitanpa kuinka vähän hyvänsä, tuon kanssa ei ole sitä ongelmaa. Sitten on L'orealin irtopuuteri, jolla sudin sitten päivän mittaan nenääni ja leukaani. Se oli hyvä ostos Hulluilta päiviltä, vaikka aika extempore olikin. Se ei erotu tuosta mineraalijauheen päältä ja levittyy kivasti.

Siis niin, tässä on nämä mun häpeäpilkut, koska tussieyelinerit on ainoat uudet ostokset kynistä. Kulmakynä on varmaan vuoden vanha ja kajaleista en puhukaan. Mut jokatapauksessa sellainen aika kirjava porukka. Nuo tussieyelinerit vei sydämen heti, kun kokeilin, koska jopa munlaisella hutiluksella nuo pysyi näpeissä ja jälki oli kivan siisti, lisäksi noilla saa kivat 60-luvun rajaukset tehtyä tosi helpolla.
Tuo Nivean musta kajal on ihan love, koska siinä on se pehmennyssieniasia, jolla saa rajoja pehmennettyä. Tämä on mielipiteitä jakava meikki, koska kavereista suurin osa vihaa tätä, mutta mun mielestä tuo on yksi parhaista halvoista kajaleista, mitä maailmassa vain on.

Kanebo, Lumene, Nivea. Nuo kolme ripsiväriä on ne, joita mä käytän, koska silmät ei salli muuta. Kanebo on oikeastaan se ainut, joka ei allergisoi mitenkään, mutta 30 euroa tuosta pikkuisesta purkista on opiskelijabudjetilla kamala summa. Mutta on se kyllä hyvääkin, sitä en kiellä. Se pieni harja on niin kätevä. <3
Hello Kitty meikit from H&M. Tuo meikkipaletti on ihan rakkaus, koska tuo highlight poskipuna on ihan mielettömän hyvää. Ja hintaa oli se kolmisen euroa. Sitten tuo Henkkamaukan poskipunapaletti on kans hyvää, kun sekoittaa noita värejä sudissa keskenään, jottei siitä tule liian ruskeaa ja pistää vain yhden kerroksen. Sit joku IsaDoran luomiväripaletti ja Nivean yksinäinen nappi. Mä suosin kovin paljon näitä maanläheisiä sävyjä, en tiedä miksi, mutta mä olen hirveän tylsä meikkaaja siinä suhteessa, et käytän aina melkeinpä jotain tosi neutraalia meikkiä silmissä - en koskaan irrottele kunnolla, vaan aina on se sama kiva tyttömäinen meikki.

Sit hajuvesisuosikit. Laskin että mulla on se n. 20 hajuvettä, joista käytän kolmea. Eli DKNY:n omppuparfyymia - mulla on se vihreä myös, mut punainen on parempi. Sitten Lanvinin Éclat D'arpége, joka tuoksuu taivaalliselta, mulla meni vuosi löytää tuo tuoksu ja kun sain sen, niin olen ollut ihan in love. Sitten Lancômen miracle, joka on ihan tosissaan yksi ihanimmista hajuvesistä joita tiedän.
Lisäksi hyllyssä on YSL'ää, Jackpotia, Naomi Campellia, Björn Borgia jnejne. Mutta nuo kolme on ihan suosikit ja huomasin juuri, että ovat kaikki muuten parfyymeja, eivät Eau de Toiletteja.

Ei kommentteja :