maanantaina, lokakuuta 6

Kuin hengittäisi vettä

Saattepa vähän hemmetin epäselvän kuvan päivän kuteista. Mutta jokatapauksessa yritin tänään pukeutua jotenkin mahdollisimman rennosti, koska migreeniltäni en osannut ajatella mitään kovinkaan fiksua.

Eli

- Hame: Second hand
- Pitkähihainen: H&M
- Neuleliivi: Ginatricot
- Vyö: Second hand
- Sukkikset: H&M
- Kaulakoru: Vivienne Westwood

Uusi ihanuuteni on uusi tukka, jota tuossa kuvassa ei vielä näkynyt. Värjäsin siis pääni suklaanruskeaksi ja koristutin sen vaaleilla raidoilla. Ja leikkasin otsatukan! Luottokampaajani on ihan huippu, en ole koskaan lähtenyt sieltä pettyneeltä, koska selkeästi meillä on mieltymyksiä samanlaisiin hiustyyleihin.
P.S. Kampaajalla oli söpö pinkki suoristusrauta ♥

Huomenna on suunnitelmissa mennä UFFille etsimään kenkiä, laukkua ja mekkoa. Jos ei löydy, niin menen sitten Henkkamaukkaan ja Ginatricotiin, vaikka budjetti olis nyt kyllä second handin kannalla, eikä suinkaan uuden. Sitäpaitsi vanhat vaatteet on mun mielestä ihania tällä hetkellä. Samoin äidin vanhat kuteet, löysin mielettömän retrosifonkiunelman sen kätköistä ja pöllin sen.

Tarvitsen kipeästi kenkiä. Viime päivien kaatosateet on muistuttaneet mua vuotavista saappaista ja olen melko varma, et uudet on nyt vaan pakko ostaa, vaikka mikä tulisi. En vaan ole löytänyt yhtään kivoja vielä tai jos olen, ne on maksaneet miljoonan tai koot on olleet loppu.

Sunnuntaina olis jees ehtiä kirppiksiä koluamaan, mutta aika ei taida riittää. Perjantai ja lauantai tulevat olemaan taas pitkiä päiviä. Ehkä sitten syyslomalla.

Syksy on ihanaa aikaa, joskin vesisateet ei ole mun makuun, jos joudun ulos. En tykkää.

Shoes. Mitäs tykkäätte, mitkä kahdet ostan? mun mielestä nuo punaiset on ihanat, mutta toisista en tiedä oikein...

Ei kommentteja :