perjantaina, lokakuuta 17

Hajonneita kodinkoneita

No kun viimeksi meni pesukoneesta valo, niin nyt sitten astianpesukone sanoi poks ja saan siirtyi suuresti rakastamani harrastuksen pariin nimeltä käsitiski! Onneksi ostin sentään söpön vaaleanpunaisen tiskiharjan- ja hanskat viime viikolla, kun totesin, ettei rakennekynsiä voi lilluttaa loputtomiin tuolla altaassa - selvästi jotain ennakkotietoa siitä, että astianpesukone hajoaa tällä viikolla.

Eniveis olen taas ilmeisesti muuttamassa, koska viikonloppu kaverin luona vaatii jääkiekkokassillisen vaatteita, olkalaukun ja yhden kangaskassin täynnä tavaraa - toisinaan mä epäilen, että olen joku turhamaisuuden kruunaamaton kuningatar. Mutta ei se mitään, olen vain hieman riippuvainen useammasta asukokonaisuudesta mukanani.
Tänään pääsee Helsingin vaatekauppoihin! Menen Hannan kanssa etsimään pipoa ja paitaa lauantaiksi - joten, jos joku tietää mistä löytää neulepipon ISOLLA tupsulla, niin infoaa mulle heti tänne. Olen etsinyt sellaista luoja ties kuinka kauan, enkä ole vieläkään löytänyt. Igniten pipo oli melkein perfect, mutta sen sisuksissa oli fleeceä, enkä halua että pääni kärventyy tuolla 10 asteen lämpötilassa - sitäpaitsi fleece tekee tukasta sähköisen.

Syyslomahan alkaa olla lopussa? eikö tämä vasta eilen alkanut ja nyt ollaan jo viikonlopussa. Aika menee ihan liian äkkiä, kun kuluttaa yhden päivän etsiessä matka-adapteria Japaniin ja sapuskoimalla isän kanssa. Mulla on aurajuuston yliannostus, kun kahtena päivänä olen käynyt ulkona syömässä ja molempina päivinä ruoat on sisältäneet aurajuustoa. Joskin aurajuustokeitto ja paahtoleipä on nam.

Koen myös addiktoitumista Läkerol Dents Strawberry cream pastilleihin, söin eilen askillisen ja tänään on ostettava lisää. Mutta nyt hipsin eteiseen etsimään kenkiäni - nähdään sunnuntaina !

Ei kommentteja :