maanantaina, lokakuuta 13

Eilisestä on ikuisuus

Ja ikuisuus on myös sellaisesta päivästä, kun mulla olisi ollut terve olo. Silmät vuotaa, nenä vuotaa, yskittää ja hytisen kuin pakastimessa olisin, vaikka vaatteita on päällä kahdessa kerroksessa. Oikein mahtavaa, mikäli nyt tulen kipeäksi juuri, kun syysloma on alkamassa.

Kävin tänään vähän kaupungilla siitäkin huolimatta, ettei fyysinen kunto antanut oikein myöten. Gina tricotilta ostin viitosella kukkahameasian, jota olen etsinyt ja sitten vielä yhden ruutumekon, yhden ison villapaidan ja yhden tunikapaidan. Olen rakastunut löllöpaitoihin, joita voi pitää legginsien ja saappaiden kanssa.

Mulla on himo jäädä kotiin loppuviikoksi - tai siis huomiseksi ja keskiviikoksi ja jäisinkin, ellei poissaolomittari näyttäisi jo valmiiksi uskomattomia lukemia. Ehkä mä jaksan olla koulussa, koska failaan muutenkin enkuntuntien kanssa todella pahasti ja melkeinpä olis pakko päästä läpi kurssista. Syysväsymys on ei-kiva asia.

Kokeilen huomenna postata teille kuvia, mikäli en täysin muumioidu yön aikana - nyt kuitenkin otan Rei Shimuran kainaloon ja painun peittojen alle. Tsau~

Ei kommentteja :