torstaina, lokakuuta 9

Chocolate cupcake

Koska olen Style Arenan ultimate fani, niin ajattelin tänään tehdä postauksen kaikkien aikojen suosikeistani siellä. Oon yhä edelleen sitä mieltä, että Harajukusta löytyy parhaat tyylit, mutta on tuolla Shibuyankin osastolla ihan kivoja välillä vilkkunut, mutta kuitenkin, henkilökohtaiset suosikkini esittelyssä:



Random kukkamekko ja ruskeaa nahkaa. Tollaiset unelmasaappaat kun löydän vielä itsekin ja kukkamekon myös, niin olen onnellinen.

Noi pipot on mun heikkous. Lisäksi toi takki on aivan upea. En välttämättä itse menis ulos siinä, mutta tuolla tytöllä se toimii ihan mielettömän hyvin ja on lisäksi ihanan värinen - tuo palmikkohuiviasia on muuten ihana.

Mekko, saappaat, nahkatakki ja huivi. Tämä on melkein jo klisee asukokonaisuus, mutta mä itse pidän tästä ihan suunnattomasti.

Ihanan tyttömäinen. Mä en yleensä ole niin vaalean pukeutumisen kannalla, mutta pukisin päälleni, jos saisin tämän tyyppiset vaatteet jostain. Nuo kengät on ihanan kuluneet ja tuo villatakki on aivan täydellinen, josta muuten tuli mieleen, että H&M'ssä on melkein samanlainen.

Tämä on myös niin söpö. Itse käytin tuota lookkia alkusyksystä paljon, kun keksin, miten söpö se on. Joskin pidemmällä helmalla ja sukkahousuilla, mutta kuitenkin.

Viimeinen, josta pidän. Mekkotunika ja kengät on ihan täydellinen yhdistelmä ja tuo iso kassi on ihana.

Olipa tylsä merkintä, mutta kipeänä ei aivot nyt pysty parempaan. Huomenna uusi ja parempi yritys.

Ei kommentteja :