tiistaina, elokuuta 19

Labels or love

Viimepäivinä olen tuntenut oloni lähespä hilpeäksi, vaikka ulkona on ollut melko kakka keli. Venailen syksyä innoissani, koska ostin itselleni tosi kivan takin Zarasta ja haluaisin pitää sekä sitä, että nahkatakkiani jo. Tuo 17 astetta kuitenkin on vielä liikaa molemmille, kun tuolla pärjää villatakin kanssa jopa minunkaltaiseni vilukissa. Se uusi, luonnonvalkoinen A-linjainen kangastakki on kuitenkin ihana. Rakastan sitä.

Mä olen aina ollut sitä mieltä, etten löydä Suomesta muualta, kuin Henkkamaukasta, Zarasta ja Mangosta vaatteita - mut nyt olen tehnyt löytöjä! Siis kävin Lindexillä hakemassa sukkia, niin törmäsin aivan mielettömän kivaan mekkoon. Kukaan ei köyhtynyt kuin 25 euroa ja se sopii niin hyvin yhteen Burberryn huivin kanssa, etten voinut jättää sitä.

Lisäksi mä olen havainnut, että pitsi, mekot, sukkahousut, saappaat ja kaikki löysä on nyt vaan se juttu. Jostain syystä tuollaiset vaatteet imevät mua puoleensa - eikä saa unohtaa karvaa ja röyhelöitä! Sellainen romanttinen tyttötyyli on oikeasti niin ♥

Mä en tajua, miten tässä kävi taas näin, että ahkera oppilas oli kaksi päivää poissa koulusta. Kärsin elämääkin kamalammasta migreenistä taas ja tein kuolemaa säkkipimeässä, tosi söpöt Hello Kitty silmälaput silmillä ja korvatulpat korvissa. Luojan kiitos mulla on kuitenkin viimein kunnon lääkkeet siihenkin vaivaan.

Katsastin äsken Zaran nettisivua ja voin sanoa, etten ole törmännyt sekavampaan. Tuo inspiration -juttu on aika intresting.

Enkä ole vielkään löytänyt karvahattua mistään, vaikka olen etsinyt kissojen ja koirien kanssa. Metsästys jatkuu syksymmällä, tyydyn nyt vain uuden huivin ja vyön etsimiseen.

Ei kommentteja :