torstaina, elokuuta 14

Aktiiviopiskelija päivää. Fiilis on kuin jyrän alle jääneellä, mut oon yllättävän iloinen silti. En tosin ole koskaan ajatellut, että koulukirjat painavat _noin paljon. Mun ikirakas Marimekkoni ei tykkää niistä, koska se todella ritisee ja ratisee saumoistaan. No mutta, olen kuitenkin aloittanut koulun kunnialla ja niin pois päin. Olen jopa addiktoitunut niinkin viheliäiseen asiaan, kuin läksyt - oikeasti, minä luen niitä!

Hoidin tänään vitutusväsymystäni shoppailuretkellä. Löysin kivan mekon ja paitahärpäkkeen, missä on rusetti kaulassa. Rusetit, pitsit, röyhelöt ja sifonki ovat selkeästi se must -juttu. Niitä saa kaikkialta! Tosin olen rakastunut niihin, joten ei haittaa ollenkaan. Toinen suuri rakkauteni ovat nyt villatakit, joita muuten saa kanssa kaikkialta. Haluaisin sellaisen kirjavan, tosi retron villatakin.

Mutta nyt kuvia, ennen kuin nukahdan tähän, sillä olen oikeasti aika simahtamispisteessä. Aivokapasiteetti surraa matikanlaskujen ympärillä, sekä pohtii kemiallisia kaavoja.
Muodoton villakaapu nimeltään säkki. Olin niin in love tuohon heti, kun sain sen silmiini, etten voinut jättää sitä kauppaan roikkumaan. Tuo on niin kiva pitkähihaisen puseron kanssa, kun hihat jää silleen kyynärtaipeisiin lojumaan.

Mitäpä muuta olen ostanut? farkut, kenkiä, liivejä, paitoja ja niin edelleen. Olen silti vyöpulassa. Minulla on tasan kaksi käyttökelpoista vyötä, koska niittivyö ei ole kaveri juuri tällä hetkellä.

Topshop on jokin rakkauteni kohteista tällä hetkellä. Tosin Liz Lisa raastaa aivojani for real, mutta kenties selviän vielä muutaman sekunnin murto-osan ilman niitä vaatteita. Japanista sitten. Japanista sitten. Hoen samaa monen muun asian kanssa, etten vain repeä ja lankea heräteostoksiin, joita teen n. joka toinen päivä.
Mutta tosiaan, Punk couture on aika nam omalta osaltaan. Tykkään noista Topshopin vaatteista ja olen ikikatkera, kun niitä ei saa mistään. Fail. Tosin Wonderland mallisto on kans aika jees.









Topshop. ♥

Ei kommentteja :