perjantaina, heinäkuuta 25

Tosiaan, aloitetaanpa alusta. Blogin ideahan taitaa tällä hetkellä olla... ei ideaa? No ei, kai mä puhun tänne lähinnä siitä, mistä itse pidän ja mistä en. Siispä vaatteet ja musiikki.

Mitä sitten pitäisi tietää minusta? No, olen 19-vuotta maanantaina täyttänyt naisenalku ja ei, en ole käynyt kouluja. Takana 2 vuotta ammattikoulua, 1 vuosi iltalukiota. Syksyllä aloitan Raision lukiossa ihan normiopinnot ja ehkä saan sen kotsan joskus päähäni. Hope so, tähtään siihen. Tässä välillä kuitenkin olen tehnyt töitä Lindexillä, H&M'llä ja Daniscolla, joka ei sitten tosiaan liity mitenkään vaatteisiin. Ei siitä enempää.

Intohimoja mulla on monia, mutta vaatteet, kengät, laukut ja korut ovat jotakin, jonka vuoksi olen valmis vaikka kuolemaan. Tyyliähän mulla ei ole, vaan pistän päälle mitä sattuu - kunhan se tuntuu mukavalta, en halua kovin kärsiä ulkonäköni takia.
Mut suosikkivaatteita varmaan legginsit, pillifarkut, lirttipaidat, isot printti t-paidat ja löysät villatakit. Kireä alaosa ja löysä yläosa on joku, mistä tykkään. Siihen matalat korkkarit/ bootsit ja iso laukku niin bravo. Olen onnellinen.
Olen paatunut Vivienne -fani. Muuten en juurikaan brändejä seuraa, nappailen ideoita vähän sieltä täältä - Cosmo ja Elle tulee luettua kuukausittain. Plussana sitten seuraan aktiivisesti Tokyo Street style sivustoa. Olen uskomaton fani japanilaista katumuotia kohtaan, joka persoonallisuudellaan voitta Suomen 10-0. Mikä täällä olisi outoa, on siellä hemmetin tyylikästä.

Japanista päästiin siihen, että joo, tykkään j-rockista ymsyms. olen oikeastaan aika sekasikiö siinä suhteessa, että kuuntelen musiikkia mielen mukaan. Sama se, onko se Dir en greytä vai Rihannaa, kunhan kuulostaa kivalta. En dissaa mitään tyylin takia.

Mä pyrin tässä blogissa vähän esittelemään vaatekaappiani, uusia vaatteita, kenkiä etcetc. ja kertomaan vähän lisää, mistä pidän.

Jotain muuta? No, olen lähdössä Tokioon 27.joulukuuta, sitä odotellessa!

Ei kommentteja :